Als je een doorzetter bent die betrokken

Maximize job database potential with expert discussions and advice.
Post Reply
rakibhasanbd4723

Als je een doorzetter bent die betrokken

Post by rakibhasanbd4723 »

is bij een start-up, dan wil je dat je bedrijf succesvol is. Het kan lastig zijn om dat te bereiken, en nog lastiger om te weten welke statistieken je moet gebruiken om succes te meten.

Gelukkig zijn er een aantal belangrijke indicatoren die je helpen bepalen of je op het juiste groeipad zit in je start-up marketingstrategie.

Zit je groeimarketing op het juiste spoor?
In de Growth Marketing Chat-aflevering mobiel nummer australië whatsapp van deze week geeft Josh Little, oprichter en CEO van Volley, inzicht in zijn bedrijf, zijn go-to marketingstrategieën en hoe je kunt zien of je vanuit een marketingstandpunt de goede kant op gaat.

Druk op play om meer te weten te komen over:

Image

Waarom persoonlijk contact zo noodzakelijk is in het bedrijfsleven
Het belang van het 'wie/wat'-paar in groeimarketing
Belangrijke signalen dat je een geweldige product-marktfit hebt
De essentie van klantenbehoud
Nadat je je groeimarketingstrategie hebt opgesteld, is het tijd om erachter te komen of deze werkt. Als je niet de indicatoren ziet die je wilt, dan is investeren in hulp bij je groeimarketing misschien wel de juiste keuze voor jou.

Bekijk het volledige interview om erachter te komen hoe je succesvol kunt zijn in groeimarketing... en hoe je weet dat je succesvol bent!

Videotranscript:
CAROLINE: Hoi, welkom bij Growth Marketing Chat. Vandaag ben ik hier met Josh Little. Josh is de CEO en oprichter van Volley. Eh, voordat hij Volley oprichtte, startte hij ook eh, verschillende eh, technologiebedrijven, eh, maar dit nieuwe bedrijf is echt spannend, echt innovatief, dus ik ben erg blij dat hij er vandaag is. Josh, bedankt dat je bij me bent.

JOSH: Oh, het is mijn genoegen. Bedankt dat je me hebt uitgenodigd.

CAROLINE: Eh, dus voordat we beginnen en het over groei hebben, zou ik het geweldig vinden als je ons wat meer over Volley zou kunnen vertellen en hoe je innoveert.
Post Reply